Garancia
Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés
Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártó a
garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok,
tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
A HEXXACOMPUTER boltban összeszerelt
számítógépeknek az Info Partner Hungary Kft. a szakszervize.
Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van
tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja,
vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi
listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a
gyártó cég nevét.
1. Hol
van a szerviz?
Központi szervizünk a szolnoki Óvoda utca 7 HEXXA üzletünkben található .
A szerviz bejárata a bolt bejárata egyben.
2. Mikor van nyitva a szerviz?
Szervizünk munkanapokon 9-17 óráig tart nyitva
3. Hogyan intézzem a garanciát?
- Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk,
akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon
feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot.
Természetesen a hibás terméket a vásárlás helyén vagy központi
szervizünkben is átvesszük.
- Ha a termékhez külön garancialevelet nem kapott,
akkor Info Partner Hungary Kft. által kiállított garancialevéllel
és a hibás termékkel a gyorsabb ügyintézés érdekében forduljon
a szolnoki Óvoda utca 7 alatti szervizünkhöz.
- Természetesen a hibás terméket a vásárlás
helyén is átvesszük.
- A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja
hozzánk az alábbi címre: a 5000
Szolnoki Óvoda utca 7 .Ha a terméket postai úton juttatta el
hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti értékű, vagy a garanciális igény
nem jogos, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet
terheli.
- Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkon keresztül.
4. Miért gyorsabb a garanciális
ügyintézés a központi szervizben?
Mert az üzleteinkben nincs lehetőségünk a termékek bevizsgálására,
javítására. Minden, az üzleteinkben leadott hibás terméket
átszállítunk a 5000 Szolnoki Óvoda
utca 7. alatti központi szervizünkbe, ahol szervizeseink bevizsgálják, ha
javítható javítják, majd a javított vagy cserélt terméket
visszaküldik az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden
nap szállítás, a garanciális ügyintézés így több nappal is
meghosszabbodhat.
5. Mennyi a garanciaidő?
A garanciaidőt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük.
5.1 Garanciális ügyintézés
A garanciális ügyintézés során az első értesítést követően 30 nap után tárolási
díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap.
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék Info Partner Hungary Kft tulajdonát képezi.
6. Mi az a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
6.1 Mi a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
Nem feltétlenül szükséges személyesen eljuttatnia szervizünkbe a hibás
terméket. Rendelje meg Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkat és futárunk
hozza a hibásat, viszi a javított vagy cserélt terméket.
6.2 Hogyan rendeljem meg a garanciális gyorsposta szolgáltatást?
Telefonon a + 36 56 422094-es telefonszámon, vagy e-mailben a címen. A
garanciális gyorsposta megrendeléséhez meg kell adni:
- termék nevét
- termék hibáját
- telefonszámot
- a vásárlási időt, számlaszámot, garancialevél
számát
- címet, ahol a futár fel tudja venni munkaidőben a
csomagot
- egy napot, amikor a futár fel tudja venni a
csomagot.
6.3 Mikor érkezik
a futár?
Az ön által megadott napon 8 és 17 óra között várható a futár, de nem
kell egész nap otthon lennie, mert a megadott telefonszámon érkezés előtt
1-2 órával egyezteti az érkezés időpontját.
6.4 Hogyan adjam át a futárnak a hibás terméket?
A terméket kérjük minden tartozékával együtt biztonságosan becsomagolni,
a garancialevelet - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt
tartozékokról egy listát a csomagban mellékelni.
A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni.
6.5 Kell fizetni a Garanciális gyorsposta szolgáltatásért?
- A
vásárlástól számított 3. munkanap után az ingyenes Garanciális
Gyorsposta szolgáltatás nem érvényes, ha a termék külső, saját gyártói
garanciális szervizzel rendelkezik. Ha mégis a Garanciális Gyorsposta
szolgáltatást venné igénybe, ennek díja 2.990 Ft, amely tartalmazza az
ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.
- Ha a
terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék szakszervizzel
rendelkezik, a termék visszaszállításának díja 1495 Ft, mely az
ügyfelet terheli.
- Garanciális
gyorsposta szolgáltatás csak br. 10.000 Ft feletti értékű
termék esetén rendelhető. Ez alatti összeg esetén a szolgáltatás díja 1.990 Ft amely
tartalmazza az ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.
- A
házhozszállítással rendelt br. 10.000 Ft feletti termékek
jogos garanciaigénye esetén ingyenesen hozzuk a hibás terméket,
visszük a cserét vagy a javítottat. Ha a termék bruttó 10.000 Ft alatt
van, akkor a Garanciális Gyorsposta költsége 1.990 Ft, mely az ügyfelet
terheli.
- Ha a garanciális
igény nem jogos, az oda-visszaszállítás díja 30kg alatt 1.990,
30kg felett pedig 15.000 Forint.
- Ha a termékhez
gyártói garancialevelet biztosítottunk, az
oda-visszaszállítás díja 30kg alatt 2.990, 30kg felett pedig 15.000
Forint.
- Ha a
terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti
értékű és a garanciális igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja
990 Ft, mely az ügyfelet terheli.
- Ha a
terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti
értékű, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet
terheli.
- Amennyiben
személyesen, boltunkban
vásárolta a terméket, de a Garanciális Gyorsposta szolgáltatást venné
igénybe, összeghatártól függetlenül a Gyorsposta szolgáltatás díja 990
Ft. Ha a garanciális igény nem jogos, ebben az esetben a
Garanciális Gyorsposta szolgáltatás teljes, 1.990 Ft összege kerül
számlázásra.
7. A 3 napon belüli vásárlásnál
hogyan működik a garancia?
A
vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket azonnal
cseréljük vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben
a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem
egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot magunknak a termék bevizsgálására.
3 napon belül jelentkező hiba esetén is javasoljuk, hogy a gyorsabb
ügyintézés érdekében a központi szervizünket keresse fel, mivel itt
szervizeseink könnyebben meg tudják állapítani a hiba okát. A 3 napon belüli
ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával
vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a
terméket kezelni.
Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni!
Amennyiben a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártó a
garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok,
tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
8. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
- Garanciális javításra terméket csak eredeti
kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,
CD) veszünk át.
- Garancialevél (másolat is megfelelő).
- Garanciális záró címke megléte, sérülésmentes
állapota.
9. Mik a garancia alól kizáró okok?
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb
fizikai-, látható sérülés.
- Nem rendeltetésszerű használat. Nem
rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári
beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a
termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai /
elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
- Helytelen tárolás, elemi kár okozta
meghibásodás. (pl. villám, túl áram)
- Amennyiben a terméken végzett javítási /
szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő
jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy,
vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében
keletkezett.
- Szállítás vagy üzemeltetés közben külső
események hatására bekövetkező meghibásodás.
- Hiányzó vagy sérült garanciális záró címke.
10. Mi a teendő, ha elveszett a
csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes, garanciális igényét a
garancialevéllel érvényesítheti.
A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és
minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális
ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni.
11. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
- Kompatibilitási problémák. (A vásárló
hardverkörnyezetében nem működo, egyébként hibátlan alkatrész.)
- Bárminemű szoftveres probléma (operációs
rendszer, meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó
általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
- Természetes elhasználódás.
12. Visszavásárlás lehetőségei
12.1 3 napon belüli vásárlás esetén:
- Hibátlan árucikket nem törvényi
kötelességünk visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján
azonban van lehetőség a termék árának levásárlására. Ennek
alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
- Hibás terméket csak akkor vásárolunk
vissza, ha nem tudjuk cserélni.
12.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:
- Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
- Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni
nem tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül
a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb
műszaki paraméterekkel bíró készülék.
- Ha a hibás termék helyett más típust
szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás
termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.
- Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad
le szervizünkben vagy valamely boltunkban és a konfigurációt nem Info
Partner Hungary Kft. szerelte össze akkor 6000 Ft bevizsgálási díjat kell
fizetni, mivel társaságunk végzi a konkrét hiba megállapítást, a hibás
alkatrész beazonosítását.