Garancia - Hexxacomputer

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Garancia

Rólunk
Garancia

Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés

Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártó a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
A HEXXACOMPUTER boltban összeszerelt számítógépeknek az Info Partner Hungary Kft. a szakszervize.

Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.
1.      Hol van a szerviz?
Központi szervizünk a szolnoki Óvoda utca 7 HEXXA üzletünkben található  . A szerviz bejárata a bolt bejárata egyben.
2. Mikor van nyitva a szerviz?
Szervizünk munkanapokon 9-17 óráig tart nyitva

3. Hogyan intézzem a garanciát?
  • Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk,     akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon     feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a  kapcsolatot.     Természetesen a hibás terméket a vásárlás  helyén vagy központi     szervizünkben is átvesszük.
  • Ha a termékhez külön garancialevelet nem kapott,     akkor  Info Partner Hungary Kft. által kiállított garancialevéllel     és  a hibás termékkel a gyorsabb ügyintézés érdekében  forduljon     a szolnoki Óvoda utca 7 alatti szervizünkhöz.
  • Természetesen a hibás terméket a vásárlás     helyén is átvesszük.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja     hozzánk az alábbi címre: a 5000     Szolnoki Óvoda utca 7 .Ha a terméket postai úton juttatta el     hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti értékű, vagy a garanciális igény     nem jogos, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet     terheli.
  • Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkon keresztül.
4. Miért gyorsabb a garanciális ügyintézés  a központi szervizben?
Mert az üzleteinkben nincs lehetőségünk a termékek  bevizsgálására, javítására. Minden,  az üzleteinkben leadott hibás terméket átszállítunk  a 5000  Szolnoki Óvoda utca 7. alatti központi szervizünkbe,  ahol szervizeseink bevizsgálják, ha javítható javítják,  majd a javított vagy cserélt terméket visszaküldik  az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden nap szállítás, a garanciális ügyintézés így  több nappal is meghosszabbodhat.

5. Mennyi a garanciaidő?
A garanciaidőt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük.

5.1 Garanciális ügyintézés
A garanciális ügyintézés során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap.
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék Info Partner Hungary Kft  tulajdonát képezi.

6. Mi az a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
6.1 Mi a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
Nem feltétlenül szükséges személyesen eljuttatnia  szervizünkbe a hibás terméket. Rendelje meg Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkat és futárunk hozza  a hibásat, viszi a javított vagy cserélt terméket.

6.2 Hogyan rendeljem meg a garanciális gyorsposta szolgáltatást?
Telefonon a + 36 56 422094-es telefonszámon, vagy e-mailben a címen. A garanciális gyorsposta megrendeléséhez  meg kell adni:  
  • termék nevét
  • termék hibáját
  • telefonszámot
  • a vásárlási időt, számlaszámot, garancialevél     számát
  • címet, ahol a futár fel tudja venni munkaidőben a     csomagot
  • egy napot, amikor a futár fel tudja venni a     csomagot.
6.3    Mikor érkezik a futár?
Az ön által megadott napon 8 és 17 óra között  várható a futár, de nem kell egész nap otthon lennie,  mert a megadott telefonszámon érkezés előtt 1-2 órával  egyezteti az érkezés időpontját.

6.4    Hogyan adjam át a futárnak a hibás terméket?
A terméket kérjük minden tartozékával együtt  biztonságosan becsomagolni, a garancialevelet - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt tartozékokról  egy listát a csomagban mellékelni.
A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni.

6.5    Kell fizetni a Garanciális gyorsposta szolgáltatásért?
  • A     vásárlástól számított 3. munkanap után az ingyenes Garanciális     Gyorsposta szolgáltatás nem érvényes, ha a termék külső, saját gyártói     garanciális szervizzel rendelkezik. Ha mégis a Garanciális Gyorsposta     szolgáltatást venné igénybe, ennek díja 2.990 Ft, amely tartalmazza az     ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.
  • Ha a     terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék szakszervizzel     rendelkezik, a termék visszaszállításának díja 1495 Ft, mely az     ügyfelet terheli.
  • Garanciális     gyorsposta szolgáltatás csak br. 10.000 Ft feletti értékű     termék esetén rendelhető. Ez alatti összeg esetén a szolgáltatás díja 1.990 Ft amely     tartalmazza az ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.       
  • A     házhozszállítással rendelt br. 10.000 Ft feletti termékek     jogos garanciaigénye esetén ingyenesen hozzuk a hibás  terméket,     visszük a cserét vagy a javítottat. Ha a termék bruttó 10.000 Ft alatt     van, akkor a Garanciális Gyorsposta költsége 1.990 Ft, mely az ügyfelet     terheli.
  • Ha a garanciális     igény nem jogos, az oda-visszaszállítás  díja 30kg alatt 1.990,     30kg felett pedig 15.000 Forint.
  • Ha a termékhez     gyártói  garancialevelet biztosítottunk, az     oda-visszaszállítás  díja 30kg alatt 2.990, 30kg felett pedig 15.000     Forint.
  • Ha a     terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti     értékű és a garanciális igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja     990 Ft, mely az ügyfelet terheli.
  • Ha a     terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti     értékű, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet     terheli.
  • Amennyiben     személyesen, boltunkban     vásárolta a terméket, de a Garanciális Gyorsposta szolgáltatást venné     igénybe, összeghatártól függetlenül a Gyorsposta szolgáltatás díja 990     Ft. Ha a garanciális igény nem jogos, ebben az esetben a     Garanciális Gyorsposta szolgáltatás teljes, 1.990 Ft összege kerül     számlázásra.
7. A 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik  a garancia?
 
A vásárlástól számított 3 munkanapon  belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük  vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot  magunknak a termék bevizsgálására. 3 napon belül  jelentkező hiba esetén is javasoljuk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében  a központi szervizünket keresse fel, mivel itt szervizeseink könnyebben meg tudják állapítani a hiba okát. A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni.
Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni!

Amennyiben a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártó a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.

8. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
  • Garanciális javításra terméket csak eredeti     kiegészítő  tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,     CD) veszünk át.
  • Garancialevél (másolat is megfelelő).
  • Garanciális záró címke megléte, sérülésmentes     állapota.
9. Mik a garancia alól kizáró okok?
  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb     fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem     rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári     beállításait  meghaladó teljesítményen történő használat,  a     termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai /     elektromos terhelés illetve egyéb  nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta     meghibásodás.  (pl. villám, túl áram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási /     szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő     jogosítványokkal,  szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy,     vagy  a vásárló végzi és a hiba ennek következtében     keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső     események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális záró címke.
10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes,  garanciális igényét a garancialevéllel érvényesítheti.

A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni.

11. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló     hardverkörnyezetében  nem működo, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs     rendszer,  meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó     általi  hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.
12. Visszavásárlás lehetőségei

12.1 3 napon belüli vásárlás esetén:  
  • Hibátlan árucikket nem törvényi     kötelességünk  visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján     azonban van lehetőség a termék árának levásárlására.  Ennek     alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk     vissza,  ha nem tudjuk cserélni.
12.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:
  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni     nem  tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül     a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb     műszaki paraméterekkel bíró készülék.
  • Ha a hibás termék helyett más típust     szeretne,  akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség  van a hibás     termék értékcsökkenéssel  történő beszámítására.
  • Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad     le szervizünkben vagy valamely boltunkban és a konfigurációt nem Info     Partner Hungary Kft. szerelte össze akkor 6000 Ft bevizsgálási díjat kell     fizetni, mivel társaságunk végzi a konkrét hiba megállapítást, a hibás     alkatrész beazonosítását.
 
Copyright 2016. All rights reserved.
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz